Vacature

Sales assistent / commercieel medewerker binnendienst

Ben jij onze nieuwe sales assistent/ commercieel Medewerker binnendienst?

Even voorstellen:

Wij zijn een club enthousiaste professionals die organisaties digitaal vital maakt en dus slimmer laat werken. Met ons werk in A.I., Microsoft 365, en alles wat te maken heeft met digitaal samenwerken en veiligheid, zorgen we ervoor dat onze klanten helemaal bij de tijd zijn. En nu zoeken we jou … een aanstormend sales assistent / commercieel medewerker binnendienst … iemand die gek is op technologie, graag leert en andere mensen mee wil nemen in de digitale wereld.

Wat gebeurt er allemaal in je functie?

Als onze nieuwe sales assistent / commercieel medewerker binnendienst ben je de spil tussen onze klanten en onze experts (trainers/adviseurs). Je hebt direct contact met collega’s, bestaande en nieuwe klanten, en denkt proactief mee met de klant. Je voert verkoopgesprekken, werkt aan projecten, stelt offertes op, adviseert telefonisch en zorgt voor aftersales en relatiebeheer. Daarnaast beantwoord je professioneel de telefoon en handel je vragen naar tevredenheid af.

Wat zoeken we in jou?

  • Je hebt een achtergrond in commerciële economie, sales of iets vergelijkbaars.
  • Je bent digital savvy en hebt commerciële affiniteit.
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring.
  • Je hebt kennis van Microsoft 365 incl. MS Teams wauw dan heb je een streepje voor!

Waarom je echt bij ons wilt werken:

  • Dit is niet zomaar een baan; je krijgt te maken met allerlei projecten en klanten, waardoor geen dag hetzelfde is. Plus, er zijn volop kansen om te leren en door te groeien.
  • We zorgen goed voor je met een mooi pakket secundaire arbeidsvoorwaarden: telefoonabonnement van de zaak, vergoeding voor internet thuis, thuiswerkvergoeding, en de mogelijkheid om hybride te werken. Oh, en natuurlijk een goed salaris.
  • We werken hybride, dus je kunt flexibel je werk en tijd indelen.
  • Je wordt onderdeel van een team dat vooroploopt in de digitale wereld en echt een verschil maakt voor onze klanten.

Wat bieden we?

  • Locatie: vanuit huis en op kantoor in Eindhoven
  • Uren per week: 32
  • Kantooruren, flexibel in te delen en vaak thuiswerken. Je woont in de buurt van Eindhoven.
  • Start met een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Soort dienstverband: Parttime, Bepaalde tijd
  • Contractduur 12 maanden
  • Salaris indicatie: € 2.750 – € 3.250 per maand (obv 40 uur pw), het salaris is afhankelijk van je werkervaring en genoten opleiding.

Soort dienstverband: Parttime, Uitzicht op vast
Contractduur 12 maanden

Salaris: €2.750,00 – €3.250,00 per maand

Verwacht aantal uur: Niet meer dan 32 per week

Aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Arbeidsvoorwaarden:

  • Bedrijfsfeesten
  • Extra vakantiedagen
  • Kerstpakket
  • Kosteloos parkeren
  • Levensverzekering
  • Mogelijkheid tot promotie
  • Reiskostenvergoeding
  • Telefoonplan
  • Verhuisvergoeding
  • Werk vanuit huis

Werkschema:

  • Flexibele werkuren
  • ma-vr

Screeningsvragen:

  • Ervaring in een commerciële functie
  • Ervaring met Mircotoft 365 en MS Teams

Werklocatie: Onderweg

Verwachte startdatum: 03-03-2025

Klinkt goed?

Ben je al enthousiast? Top! Stuur ons dan je CV en een motivatiebrief waarin je vertelt waarom jij de perfecte match bent voor deze rol. We kunnen niet wachten om van je te horen!

PS: deze vacaturetekst tot stand gekomen mede dankzij onze creativiteit, AI en doordachte prompts 🙂

Blijf op de hoogte!

Wil je regelmatig op de hoogte gehouden worden van Tips & Tricks? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief:

Of volg ons op een van onze social media kanalen: