Je eigen FAQ Chatbot Helpdesk op maat in MS Teams
MS Teams beschikt over de mogelijkheid om een of meerdere chatbots te implementeren over ieder willekeurig onderwerp. Met een eigen FAQ chatbot helpdesk op maat geef je jouw medewerkers en collega’s de mogelijkheid om snel én gericht antwoord te krijgen op veel gestelde vragen. Zie de chatbot als je eigen digitale helpdesk medewerker met kennis over elk onderwerp dat wij de chatbot aanleren.
Chatbot helpdesk onderwerpen op maat programmeren
De Microsoft Teams chatbot is door AVK zo te programmeren dat deze ontzettend veel vragen (en dus antwoorden) kan herkennen. De beheerder van een chatbot kan de bot naderhand eenvoudig laten ‘bijleren’ en nieuwe antwoorden laten geven. Zo heb je binnen jouw organisatie een flexibele chatbot, die alle medewerkers helpt met de oplossing van hun probleem.
De chatbot kan je inzetten voor alle veel gestelde vragen in jouw organisatie, denk aan onderwerpen zoals:
- Corona gerelateerde vragen over spelregels en maatregelen enz.
- HR gerelateerde vragen, zoals verlof aanvragen
- Procedures en handleidingen zoekmachine
- Privacy en AVG instructies
- Security Awareness (Digitaal veilig werken)
- Office 365 helpdesk
Naast eigen ‘veel gestelde vragen’ kunnen we ook door ons verzamelde FAQ’s toevoegen aan je Microsoft Teams chatbot. Daarnaast kun je meerdere chatbots maken voor verschillende hoofdonderwerpen. De investering is afhankelijk van het aantal medewerkers en het aantal antwoorden (FAQ’s).
Oplevering FAQ chatbot helpdesk
De Microsoft Teams chatbot klaarzetten voor gebruik is inclusief:
- Naam kiezen voor jullie chatbot
- Aanmaken en configureren zodat de chatbot kan worden gepubliceerd
- Afstemmen met IT/service desk over de publicatie van de bot, inclusief instructie deze organisatie breed beschikbaar te stellen
- Toevoegen van de door jullie aangeleverde 25 meest gestelde vragen en antwoorden binnen de organisatie (dit vereist een eigen account in jullie Office 365 omgeving)
- Optioneel: Verdere uitbreiding van de FAQ’s
- Optioneel: Toevoegen data uit de AVK kennisbank (bv. Office 365, Teams, Outlook, enz.)
- Optioneel: Chatbot beheer training, zodat de chatbot makkelijk kan worden aangepast door jullie eigen collega’s
Neem voor meer informatie contact met ons op of vraag direct een offerte aan. Wij helpen je graag verder!
De Microsoft Teams chatbot is in te leren met alle mogelijke onderwerpen. Deze onderwerpen worden door de organisatie aangeleverd in samenspraak met AVK zodat deze op de juiste wijze als vraag en antwoord kunnen worden aangeleerd door de bot. Hierbij wordt o.a. gebruik gemaakt van keywords en zoektermen om de bot zo slim mogelijk te maken.
Naast jullie eigen onderwerpen kan je ook kiezen voor chatbot onderwerpen uit de AVK kennisbank:
- Microsoft 365 algemeen
- SharePoint
- OneDrive
- MS Teams
- Outlook
- OneNote
- Excel
- PowerPoint
- Word
- Planner en To Do
- Security Awareness
- AVG en privacy
Je investering
De investering de wij vragen voor het realiseren van een eigen chatbot is vanaf 1 strippenkaart van 10 uur, afhankelijk van het gewenst aantal door ons in te stellen (FAQ’s) vraag en antwoorden.
- 10 uur strippenkaart : € 1195,- excl. BTW
Meer informatie?
Neem contact met ons op of vraag direct een offerte aan. Wij helpen je graag verder!
Gerelateerde trainingen
Gerelateerde blogs
Er zijn geen gerelateerde blogberichten
Volg ons